UVJETI KUPNJE

TENTUM j.d.o.o , VRBANI 21, 10000 Zagreb

MBS 080958192 | OIB 38756651339 | upisan u Registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem Tt-15/3948-4| IBAN : HR1924840081107247635 RBA

Opći uvjeti

  1. Internet stranice sadrže informacije o proizvodima koje prodaje TENTUM j.d.o.o.  Podatke od proizvoda preuzimamo od proizvođača. Nastojimo da te informacije budu točne i ažurne, ali se ograđujemo od mogućih pogrešaka u objavljenim informacijama.
  2. TENTUM j.d.o.o. ne preuzima odgovornost niti krivnju za bilo kakve pogreške ili propuste u sadržaju na internet stranicama, kao ni za točnost objavljenih informacija, odnosno nije odgovorna za povremeno nefunkcioniranje stranica ili njihovih dijelova.
  3. Fotografije i prikazi na ovim stranicama  ne moraju odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi. Neke fotografije mogu biti tipske za određeni tip proizvoda. Ukoliko dobavljiv proizvod značajno odstupa od proizvoda traženih karakteristikaTENTUM j.d.o.o će kupca (korisnika) obavijestiti i postupiti prema dogovoru.
  4. Svi proizvodi ponuđeni na ovim stranicama pokriveni su jamstvenim uvjetima proizvođača u trajanju od 12-24 mjeseci ovisno o artiklu.

Uvjeti prodaje

NAPOMENA: Prilikom naručivanja robe kupac potvrđuje da je bio upoznat s općim uvjetima. Obrada osobnih podataka kao što su ime, prezime, adresa, email adresa i broj telefona ispitanika uvijek će biti u skladu sa Općom Uredbom o zaštiti osobnih podataka i zakonskim regulativom članice koja je primjenjiva na web stranici tentum.hr. Osobni podaci Kupca koristit će se u svrhu izdavanja računa te dostave putem kurirske službe

Uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na internet stranicama www.tentum.hr. Prodavatelj proizvoda ponuđenih u internet trgovini je TENTUM j.d.o.o., a Kupac robe je posjetitelj internet stranica koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski obrazac za narudžbu i pošalje ga Prodavatelju. Roba se naručuje temeljem elektronskog obrasca, putem e-maila, telefona i porukom na službenoj Facebook stranici trgovine.

NAČIN KUPNJE:

Proizvode birate iz asortimana internet trgovine koji je složen po kategorijama. Po odabiru proizvoda možete kliknuti na njegove detalje i saznati dodatne karakteristike te ga bolje pogledati, a želite li kupiti, samo kliknete na košaricu i on će se odmah naći u njoj. U košarici ćete definirati količinu proizvoda, uz mogućnost odustanka od kupnje. U svakom trenutku vaša je košarica vidljiva i dostupna te možete mirno nastaviti pregledavati asortiman. Po završetku razgledavanja, vratite se na košaricu i odaberite “Naruči”. Kupac ispunjava obrazac s osnovnim podacima za način plaćanja i dostavu odabranih proizvoda. Obavijest o uspješno izvršenoj kupnji stiže na vašu e-mail adresu. Osim elektronskim putem, prodaja proizvoda sa web shopa može se obaviti putem e-maila: info@tentum.hr, telefonskim putem pozivom na telefon +385 99 1909 147 te putem poruke na službenoj facebook strani trgovine.

Jamstvo

Tentum Shop jamči za kvalitetu i besprijekoran rad proizvoda, ako će se korisnik pridržavati priloženih naputaka.

Jamstvo počinje vrijediti s danom prodaje, što dokazujete originalnim računom o kupnji proizvoda. Svaki kvar koji se pojavi unutar 24 mjeseca od kupnje uređaja biti će uklonjen uz sljedeće uvjete:

  • da je uređaj korišten u kućanstvu, a ne u komercijalne svrhe;
  • uz priloženu potvrdu o datumu (originalni račun) iz koje je vidljivo da je uređaj kupljen od strane naše tvrtke unutar 24 mjeseca prije reklamacije;
  • da kvar nije nastao zbog uporabe uređaja na krivom naponu ili uporabe u suprotnosti s uputama proizvođača o korištenju i instalaciji uređaja, ili kao posljedica nezgode (transport i sl.), vremenskih nepogoda (poplave, udari groma), zbog zloupotrebe, nemarnog ili nestručnog popravka.
  • da proizvod nije mehanički oštećen

Jamstvo se ne odnosi na uobičajeno trošenje materijala, održavanje i zamjenu potrošnih dijelova proizvoda.

U slučaju da kvar, u jamstvenom roku, nije moguće otkloniti u 45 dana po primitku proizvoda na popravak, proizvod će biti zamijenjen za novi ili će kupcu biti vraćen uplaćeni iznos.

NAPOMENA: Kod nekih proizvoda jamstvo je 12 mjeseci i to je navedeno u opisu proizvoda. Jamstvo traje u vremenu od 12 mjeseci sukladno uvjetima proizvođača.

Proizvodi korišteni u komercijalne svrhe, te proizvode nastale nesrećom, tj. događajem uzrokovanim neposrednom, vanjskom i mehaničkom silom garancija se neće primjeniti.

Garancija također nije važeća za štetu na proizvodima nastalima zlonamjerno, požarom, krađom, neovlaštenom uporabom, potresom ili popolavom.

Popravak izvan jamstvenog roka

Ako je jamstveni rok Vašeg aparata istekao, popravke ćemo izvršiti uz naplatu.

U slučaju da korisnik ne preuzme uređaj u roku od 45 dana od dana obavijesti Servisa o završetku servisne obrade, korisnik je suglasan da će se to smatrati odreknućem od vlasništva uređaja te će uređaj biti napuštena stvar u skladu s člankom 132. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima. U tom slučaju Servis može postupati s uređajem kao s pokretnom stvari koju nitko nema u svom vlasništvu sukladno članku 131. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima te prodati istu trećim osobama, a radi naplate svih svojih troškova. Korisnik izričito i bezuvjetno potvrđuje da Servis ima pravo zadržanja na predmetu popravka sukladno odredbama članka 72. Zakona o obveznim odnosima te je ovlašten na temelju članka 75. sve svoje troškove koje je imao u svezi popravka kao i druge troškove naplatiti iz vrijednosti ostvarene prodajom uređaja trećim osobama. Naplata dijagnostike u slučaju odustajanja od van jamstvenog popravka naplaćuje se 150 kn.

Trošak transporta na servis, kao i otprema paketa, za proizvod na kojem se utvrdi ispravnost istoga, odnosno ne imanje nedostatka, u cjelosti će snositi kupac. Vrijednost transporta zavisno o težini i volumenu paketa iznosi od 50-100kn, o čemu će kupac biti naknadno obaviješten.

Narudžbe/dostava

NAPOMENA: Prilikom narudžbe, Kupac ispunjava osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, broj mobitela) radi dostave paketa na adresu Kupca. TENTUM j.d.o.o. se obvezuje štiti osobne podatke Kupaca u skladu sa Zakon o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca (osim podataka za koje postoji legitimni interes u svrhu izvršavanja dostave kupljenog proizvoda).

Narudžbe je moguće izvršiti internetom ili e-mailom u bilo koje doba dana ili noći, dakle svakoga dana od 0 do 24 sata, dok ostale oblike narudžbi zaprimamo u uredovno radno vrijeme, odnosno, radnim danim od 10-16h na broj telefona. Proizvode iz naše internet trgovine dostavljamo isključivo na područje Republike Hrvatske putem kurirske službe GLS koja omogućuje najbrži prijenos pošiljke „od vrata do vrata”. Sve narudžbe zaprimljene radnim danom (ponedjeljak – petak) bit će odmah obrađene, a pošiljka će biti dostavljena najkasnije u roku 2-3 radna dana na kopnu odnosno do 5 radnih dana na otocima. Za narudžbe zaprimljene subotom, nedjeljom i državnim blagdanima prikup pošiljke će biti organiziran prvi sljedeći radni dan, a pošiljka će biti dostavljena najkasnije u roku 2-3 radna dana na kopnu odnosno do 5 radnih dana na otocima. Trošak dostave bit će prikazan na vašoj narudžbi i računu, a iznosi fixno 30,00kn putem GLS-a.

Proizvodi kojih više nema na zalihi:

Ispričavamo se zbog neugodnosti koju vam ova činjenica može prouzročiti. Ako vaš proizvod nemamo na zalihi, kontaktirati ćemo vas i dogovoriti želite li otkazati narudžbu, djelomično otkazati ili pričekati da proizvod dođe na zalihu, no trudimo se maksimalno ažurirati web stranicu kako biste odmah znali koji proizvod je odmah dostupan, a za koji je potrebno čekati do najviše 2 tjedna od narudžbe, o čemu ćemo Vas pravovremeno obavijestiti.

Uvjeti plaćanja

Trenutni mogući oblici plaćanja su:

  • Pouzećem
  • Virmanskim putem (plaćanje po predračunu)