POVRATI I REKLAMACIJE

Povrat / Reklamacije

  1. Kupac ima pravo odustati od narudžbe u bilo kojem trenutku prije primitka paketa sa naručenim proizvodima. Ako od narudžbe želi odustati nakon što je pošiljka predana dostavnoj službi, Kupac ima pravo odbiti primitak paketa bez dodatnih troškova.
  2. Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi Kupac pošiljku može vratiti, a Prodavatelj će mu poslati ispravni proizvod bez dodatnih troškova poštarine.
  3. Reklamaciju na mehanička oštećenja unutar paketa potrebno je prijaviti trgovcu unutar 5 radnih dana od primitka paketa. Naknadne reklamacije na oštećenja ne uvažavamo!
  4. Povrat za uslugu pakiranja ne vršimo!
  5. Od prava povrata izuzeti su proizvodi sa vidljivim znakovima korištenja ili ambalažom koja se nakon otvaranja ne može vratiti u prvobitno stanje.
  6. Proizvodi koje Kupac vraća Prodavatelju moraju biti nekorišteni, u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima, neoštećeni i potpuno ispravni uz priloženi račun koji je isporučio prodavatelj. Uz vraćene proizvode, Kupac mora priložiti broj tekućeg/transakcijskog računa na koji će se izvršiti povrat novčanih sredstava.
  7. Proizvodi koji su isporučeni u kompletu (npr. set čarapa) moraju biti vraćeni u kompletu. Prodavatelj nije dužan i neće primiti pošiljku s otkupninom, već samo pošiljke poslane Hrvatskom poštom, te pošiljke za koje nije potrebno podmiriti dodatne troškove (pismo ili preporuka putem Hrv. pošte). Pošiljke slane HP expressom s otkupninom neće biti preuzete od strane prodavatelja.
  8. Ukoliko kupac zaprimi paket, a proizvod je neispravan/oštećen, dužan nas je obavijestiti o problemu unutar 5 radnih dana,  te ukoliko želi zamjenu prodavatelj će o svojem trošku napraviti zamjenu putem GLS kurirske službe. Reklamacije nakon navedenog roka neće biti priznate.
  9. Svi ostali slučajevi rješavaju se u procesu reklamacije, sukladno propisima Zakona o zaštiti potrošača i Zakona o obveznim odnosima.
  10. O reklamaciji Kupac je dužan Prodavatelja obavijestiti pismenim putem ili porukom e-pošte poslanom na adresu info@tentum.hr ili pisanim putem na adresu: Tentum j.d.o.o., VRBANI 21, 10000 Zagreb
  11. . Trošak dostave za vraćanje proizvoda u slučaju raskida ugovora sklopljenog na daljinu putem druge dostavne službe snosi kupac.
  12. Savjetujemo da prije potpisivanja dostavnog lista ne preuzimate paket, već ga u prisustvu dostavljača otvorite i provjerite vanjski izgled naručene robe u paketu, a pogotovo ukoliko paket pokazuje vidna oštećenja. Ako roba ima vidna oštećenja, nedostatke ili se radi o robi koju niste naručili molimo da paket ne preuzimate – dostavljač će ga vratiti nama, a naša korisnička podrška kontaktirat će vas kako biste dogovorili novu dostavu ispravne robe ili eventualni povrat sredstava za slučaj da roba koju želite nije raspoloživa. Ukoliko ste preuzeli naručenu robu te naknadno utvrdili oštećenja, nedostatke ili neispravnosti koji nisu nastali uslijed vašeg rukovanja, a prije ili netom nakon prve upotrebe proizvoda, potrebno je javiti nam se u roku od najviše 8 dana od preuzimanja proizvoda. Budite slobodni kontaktirati našu korisničku službu koje će vas uputiti u korake reklamacije proizvoda; ista uključuje preuzimanje starog artikla te dostavu novog artikla bez dodatnih troškova ili povrat sredstava u slučaju da novi artikl nije dostupan.
  13. Ukoliko je kupac naručio i dobio proizvod, te ga zbog nezadovoljstva želi vratiti, povrat će biti umanjen za kompletne manipulativne troškove (transport).
  14. Također ukoliko je proizvod sa vidljivim tragovima korištenja/oštećenjima, koja nisu istovjetna novom isporučenom artiklu, radi se procjena te vrši dodatno umanjenje povrata.

UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora. 

Rok za raskid ugovora

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

Povrat uplaćenog iznosa

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili, Povrat novca bit će izvršen na tekući račun koji ste nam obavezni dostaviti s vraćenim proizvodom ili putem e-maila. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad

.Povrat robe

Robu vratite na našu adresu putem Hrvatske Pošte ili kurirske službe po vasem izboru (TENTUM j.d.o.o, VRBANI 21, 10000 zagreb bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama. 

Troškovi povrata robe

Izravne troškove povrata robe snosi kupac.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete elektronički ispuniti i poslati.Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje. To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i trgovci i potrošači, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Primjedbe i prigovori

  1. Sukladno čl. 10 ZZP, Prodavatelj omogućuje svim Kupcima da svoje pisane prigovore pošalju na adresu e-pošte: info@tentum.hr ili pisanim putem na adresu: TENTUM jdoo., Vrbani 21 10000 Zagreb
  2. Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će putem e-pošte odgovoriti u roku 14 dana.

Registracijom na našim Internet stranicama i upisom u našu bazu korisnika korisnik/kupac prihvaća ove uvjete korištenja.